8 off-page SEO tipů, které posílí značku

SEO toho umí mnohem více než zlepšit hodnocení webu z pohledu vyhledávačů.

Pokud má fungovat, je SEO (a s ním i linkbuilding) totéž co dokonalá marketingová strategie. Proto je jeho výsledkem lepší image firmy, posílení značky, zvýšení známosti, důvěryhodnosti, prestiže apod. Budete prostě vypadat líp – a vyhledávače si toho všimnou.

Jak na to? Mnohé odhalí 8 SEO tipů, které se objevily na Moz Blogu.

Tady jsou!

#1 Nabídněte něco, co je nejlepší

Vaše nabídka, produkt nebo služba musí být lepší než konkurenční. SEO pak bude mnohem snazší.

Lidé rádi chválí, pokud je co. S nejlepším produktem či službou získáte mnoho offline i online ohlasů, máte větší šance na reference a externí linky, které budou vznikat naprosto přirozeně.

#2 Pečujte o zákazníky, jak nejlépe umíte

Můžete mít nejlepší nabídku, ale pokud vám bude chybět zákaznická péče, těžko z ní vytěžíte maximum. Špatná zákaznická péče poškodí nejenom image vaší firmy a značky, ale i SEO.

Dobrá nálada, pozitivní přístup a úsměv by měl být samozřejmostí i každého, kdo přichází do styku se zákazníky, offline i online.

#3 Dejte lidem to, co lidé hledají

Soustřeďte se na svoji cílovou skupinu, zaměřte se na to, co ji zajímá. Pátrejte po tom, co lidé hledají, a dejte jim to. Najděte v online světě místa, kde se lidé z vaší cílové skupiny pohybují, a komunikujte s nimi tam, kde jsou.

Poznejte svoji cílovou skupinu, jedině tak ji můžete oslovit a budovat s ní vztah. Jedině tak můžete dělat dobře SEO.

#4 Využijte sociální sítě

Pokud půjde o SEO a vyhledávání ve vyhledávačích, typický dotaz bude znít jednoduše. Vyhledávající bude očekávat jednoduchou odpověď. POZOR, tím to nekončí!

Dá se čekat, že se svým dotazem (a odpovědí) půjde na sociální média a bude o tom mluvit s ostatními, bude se ptát, bude chtít podrobnosti. To je jeden z důvodů, proč být na sociálních sítích. Jako firma dostanete možnost zapojit se do rozhovoru k tématu.

 

Nezapomeňte přitom na to, že na sociální sítě lidé chodí především z mobilních zařízení. Musíte být také mobilní, musíte být responzivní.

Jak na sociální sítě? Existují 3 elementární pravidla, která byste měli dodržet.

#5 Napojte se na influencery

Influencery najdete na sociálních sítích, mají kolem sebe řady fanoušků a followerů, navíc, často jsou napojeni na další influencery a také autoritativní weby. Navázat partnerský vztah s influencery svého oboru je jedna z nejlepších věcí, kterou můžete udělat pro své SEO i svoji značku.

Jak navázat vztah s influencery? Stejně jako s jakýmkoliv jiným člověkem. Jsou to totiž lidé, vždy mějte na mysli konkrétního člověka na druhé straně dráhu. A také počítejte s tím, že mezi lidmi se nic nevyrovná osobnímu kontaktu.

#6 Komentujte, diskutujte, přispívejte

Najděte blogy, které se zabývají tím, co vy. Staňte se fanoušky těchto blogů, komentujte příspěvky. Zapojte se do komunity s vaším tématem, buďte aktivní v tematických skupinách a diskuzních fórech.

Zapomeňte na komentářový spam, ten nikomu radost neudělá. Ten byl také důvodem, proč na tuto techniku linkbuildingu vyhledávače slyší méně a méně. Nesnažte se za každou cenu umísťovat linky (většinou jsou stejně s atributem nofollow), přesto buďte tam, kde se mluví o vašem tématu. A ukažte se tam jako ti, kteří mají co říct.

#7 Guest blogging – ano, ale ne kvůli linkům

Guest blogging (Guest Posting) by měl být především způsob, jak budovat svoji značku, povědomí o své firmě nebo o sobě. Je to také cesta, jak navázat vztahy s influencery, redaktory, novináři a zástupci médií. Pokud budete Guest Blogging dělat korektně, jako vedlejší efekt získáte i linky.

Guest blogging znamená tvořit obsah, který je hodnotný, a umísťovat ho jinde než na svůj web. Pokud chcete Guest blogging dělat tak, že link na svůj web obklopíte textem bez nějaké informační hodnoty, raději ho nedělejte.

Více o Guest bloggingu…

#8 Tvořte obsah, v různých podobách

Pokud se řekne obsah/content, myslí se text, ale také obrázky a fotografie, video nebo nejrůznější příspěvky na nejrůznějších sociálních sítích.

Obsah je ještě víc. Je to všechno, co se točí kolem vaší značky, vaší firmy, vašeho jména. Je to design i sdělení, je to image, vnímání, je to každý jednotlivý blogový příspěvek stejně jako každý jednotlivý telefon se zákazníkem. Obsah není jen online, je to i to, co se točí kolem vaší značky v offline světě. Je to vše, co vede nebo může vést k tomu, jak vnímá, vidí a hodnotí firmu kdokoliv, kdo není její součástí.

Experimentujte s různými typy obsahu. Pokud jde o SEO, bude hrát hlavní roli text, ale to, co text prodávají, jsou obrázky. Slova bez obrázků v online světě snadno přehlížíme. Obrázky slova podpoří, stejně tak video a možná ještě víc.

Zdroj: Moz Blog 

Uděluji hvězdičku!Pěkné, zaslouží si dvě hvězdičky.Super, tři hvězdičky jsou na místě.Hned čtyři hvězdičky a krůček k dokonalosti.Dokonalé. Maximální hodnocení, maximum hvězdiček. (průměr: 5,00 z 5, hodnoceno: 1x)

 

O článku
8 off-page SEO tipů, které posílí značku
Název
8 off-page SEO tipů, které posílí značku
Popis
Pokud má fungovat, je SEO (i linkbuilding) totéž co dokonalá marketingová strategie. Výsledkem je lepší image firmy, posílení značky, zvýšení důvěryhodnosti...
Vydavatel
OMETC.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *