Slovo autora

Píšu, tentokrát svůj příběh

K marketingu jsem poprvé přičichla ve Zlíně, tehdy na nově vzniklé Univerzitě Tomáše Bati. Nový byl i internet, na počátku milénia se teprve rodil do podoby globálního fenoménu. Postupně se nové informační a komunikační technologie nesmazatelně vrývaly do našich každodenních životů. A marketing to pochopitelně musel reflektovat. Skoro zanikl, aby se znovu zrodil jako online marketing. A tak jsem se i já, z ryzího markeťáka, vyrostla za více než dvanáct let zaměstnanecké i podnikatelské praxe do online markeťáka, copywritera nebo linkbuildera.

V současnosti působím především na internetu, protože se tam pohybuje naprostá většina zákazníků a klientů. Přesto či právě proto jsem věrná tradičním marketingovým principům. Ty totiž přežily. Ty se nemění, i když se mění všechno kolem, marketingové techniky, kanály i chování cílové skupiny. Synergicky využívám vše, co jsem se během všech těch marketingových let naučila. Spojuji online marketing, SEO, linkbuilding a copywriting. Pracuji komplexně. Přemýšlím v souvislostech. Hraji si se slovy i myšlenkami. Tvořím. Jsem tvůrce, autor.

Dva je více než jeden. A ženský princip se skvěle doplňuje s tím mužským. Z mého díla se tak stalo dílo naše. Ondřej Musil doplňuje, rozšiřuje a kriticky hodnotí můj čistě marketingový přístup. A naše výstupy nabývají realističtější podoby. Teorie se snoubí s praxí, strategie s praktickými postupy a nápady dostávají šanci na zhmotnění. A nejde se i prostor pro emoce.

Ing. Radka Křivánková, Ondřej Musil, autoři knihy

Jsme OMETC. Online Marketing ETC. Více o nás

Hodnocení knihy v obrázcích…

Sdílení, sociální sítě