Guest posting, který funguje a bude fungovat i nadále

„Guest posting je zapovězený, stal se spamem,“ prohlásil Matt Cutts z Google již v roce 2014.

Jenže není Guest posting jako Guest posting. Matt později své prohlášení mnohokrát doplnil. Mj. řekl, že spamem nemá na mysli blogy s více redaktory s vysoce hodnotným obsahem, které jsou jistě přínosné a užitečné (nejenom pro SEO a linkbuilding). Guesting posting tedy stále funguje a bude fungovat i nadále. Jen se nesmí dělat pouze kvůli linku.

Pokračovat ve čtení „Guest posting, který funguje a bude fungovat i nadále“

Co je to SEO? Co je SEO aktuálně?

Ptáte se, co je to vlastně SEO? Co je to SEO aktuálně? Je mrtvé anebo ne? Výstižnou definici SEO přinesl ve svém článku o SEO souvislostech a digitálním PR Samuel Scott.

Co je to SEO?

Samuel Scott je původně novinář a redaktor, který se v současné době věnuje především digitálnímu marketingu. Těžko ho však zařadit do jedné škatulky. Stejně tak je to se SEO.

Pokračovat ve čtení „Co je to SEO? Co je SEO aktuálně?“

Linkbuilding x SEO x PR (public relations). Je to totéž? Není to totéž?

Linkbuilding, SEO, PR. Na pojmy se v praxi nehraje. Přesto ve firemní praxi najdeme různá oddělení, spolupracujeme s různými agenturami a jsou nám dostupné různé nabídky – s různými pojmy.

PR, SEO, linkbilding. Pokud přijmete fakt, že jsou to úzce propojené obory a podaří-li se vám je provázat i v praxi, získáte mnoho.

Linkbuilding, SEO, PR

Pokračovat ve čtení „Linkbuilding x SEO x PR (public relations). Je to totéž? Není to totéž?“