Link earning – linkbuilding v roce 2017

Nejde o pojmy, jde o princip. Zatímco se rádoby marketingoví experti budou do krve přít o tom, že „SEO je mrtvé“, „obsah není král“ a „linkbuilding v roce 2017 nemá smysl“, doporučujeme věnovat se spíše praxi než pojmům.

Je pravdou, že linkbuilding ve své původní podobě způsobí více škody než užitku. Dá se však dělat i efektivně a úspěšně, pak mu můžeme říkat i link earning.

Pokračovat ve čtení „Link earning – linkbuilding v roce 2017“

200 SEO faktorů, se kterými byste měli počítat, protože s nimi počítá Google

Brian Dean, ve světovém měřítku jeden z největších SEO expertů dnešní doby, publikoval kompletní seznam toho, co podle jeho názoru ovlivňuje hodnocení webu ve vyhledávačích.

Přestože jsou algoritmy Google tajné, SEO faktory nepatří jenom do mýtických sfér. Jsou součástí, alespoň některé, každodenní práce SEO expertů i linbuilderů.

Pokračovat ve čtení „200 SEO faktorů, se kterými byste měli počítat, protože s nimi počítá Google“

8 off-page SEO tipů, které posílí značku

SEO toho umí mnohem více než zlepšit hodnocení webu z pohledu vyhledávačů.

Pokud má fungovat, je SEO (a s ním i linkbuilding) totéž co dokonalá marketingová strategie. Proto je jeho výsledkem lepší image firmy, posílení značky, zvýšení známosti, důvěryhodnosti, prestiže apod. Budete prostě vypadat líp – a vyhledávače si toho všimnou.

Pokračovat ve čtení „8 off-page SEO tipů, které posílí značku“