3 elementární pravidla pro firmy na sociálních sítích

Linky ze sociálních sítí jsou také linky. Vyhledávače s nimi sice počítají jinak než s linky umístěnými jinde na internetu, ale počítají s nimi. Se sociálními sítěmi musejí počítat i firmy, nejenom kvůli odkazům samotným. Na sociálních sítích se totiž pohybují lidé, zákazníci a klienti. Tady je možné s nimi budovat vztah, komunikovat a bavit se s nimi.

3 elementární pravidla pro firmy na sociálních sítích

1. Buď tam

Buď tam – bez toho to nepůjde. Nestačí účet, ale je potřeba aktivita. Musíš sledovat, co se děje, abys mohl včas reagovat. Na sociálních sítích se žije téměř v reálném čase. Každý dotaz, každý příspěvek je záhy neaktuální.

2. Buď člověk

Buď člověk – sociální média jsou média lidí. Jsou tady lidé, kteří očekávají, že zde potkají lidi, žádné roboty. Není tu místo pro automatické odpovědi, ani reklamní masáž a nepřetržitou očividnou propagaci značky, produktů a služeb.

3. Buď proaktivní

Buď proaktivní – staň se součástí své online komunity. Pokud padne na sítích otázka z tvého oboru, měl bys na ni odpovědět. Měli by ses stát tím, za kým lidé chodí pro odpovědi.

Nezapomeň přitom na to, že na sociální sítě lidé chodí především z mobilních zařízení. Musíš být také mobilní, musíš být responzivní.

Zdroj: LINKBUILDING POLOPATĚ a s kloboukem (ukázka z knihy)

Hodnocení: Uděluji hvězdičku!Pěkné, zaslouží si dvě hvězdičky.Super, tři hvězdičky jsou na místě.Hned čtyři hvězdičky a krůček k dokonalosti.Dokonalé. Maximální hodnocení, maximum hvězdiček. (průměr: 5,00 z 5, hodnoceno: 1x)

O článku
3 elementární pravidla pro firmy na sociálních sítích
Název
3 elementární pravidla pro firmy na sociálních sítích
Popis
Linkbuilding, to jsou i sociální sítě. I linky ze sociálních sítí vyhledávače počítají, ač trošku jinak než klasické linky. Jak se má firma na sítích chovat?
Vydavatel
OMETC.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *