LINBUILDING POLOPATĚ aneb Jak to s tou knihou vlastně bylo?

„Chtěla bych si linkbuilding dělat sama. Naučíte mě to?“ Tak zazněl dotaz jedné klientky k linkbuilderovi. Možná se ptala kvůli omezenému rozpočtu, možná z jiných důvodů. Co jí odpověděl?

Nebylo to hned, ale časem se ozval s tím, že má pro ni přesně to, co potřebuje pro úspěch na internetu:

Je to LINKBUILDING POLOPATĚ!

Je to ekniha o linkbuildingu pro každého s názvem LINKBUILDING POLOPATĚ a s kloboukem. Je to učebnice linkbuildingu pro znalé i neznalé, navíc nadčasová.

Je to návod na linkbuilding,

  • který přijde vhod každému, kdo podniká na internetu,
  • přinese užitečné informace každému, kdo má web,
  • bude prospěšný každému kdo chce, aby jeho internetové aktivity měly smysl.

A jak je to s tím kloboukem?

Někdo si nasadí černý klobouk a říká tomu linkbuilding…

Jako Blak hat se označují nekalé techniky, které chtějí oklamat vyhledávače. Možná dočasně dostanou web nahoru, ale dříve nebo později si ho všimne tučnák (algoritmus vyhledávače Google označovaný jako Penguin) či jiné zvířátko, a webu pěkně zavaří.

Pak jsou tu techniky označované jako White hat, techniky linkbuildingu, které budou vašemu webu slušet a budou se líbit i vyhledávačům. 

Těžko lze dělat linkbuilding efektivně bez toho, aby člověk znal jeho principy. Těžko klient pochopí přínos služby s názvem „linkbuilding“, když neví, co to obnáší. Je jedno, zda linkbuilding provádí zkušený linkbuilder nebo si ho klient dělá sám, obě strany by měly linkbuildingu rozumět. Proč? Už jenom proto, abychom rádoby experty s nabídkou typu „100 linků do 100 minut, a ještě za stovku“ poslali s jejich Black hat technikami do internetového a módního pekla.

Černé klobouky už se nenosí! Linkbuilding funguje! Funguje, pokud se dělá s elegancí a bílým kloboukem. Linkbuilding funguje, pokud je přirozený – anebo se tak alespoň tváří.

Linkbuilding je o mravenčí práci i strategickém myšlení. Linkbuilding je složitý, ale jeho podstata je jednoduchá, stejně jako podstata SEO, celého online marketingu a marketingu vůbec: „Dej lidem to, co chtějí.“

Ach ten marketing

Pokud podnikání stojí na pevných základech marketingu, pokud je produkt, web, obsah nebo zpětný odkaz to, co lidé chtějí, pak vede k úspěchu.

  • Nejprve je třeba poznat ty, pro které je ono to určené.
  • Stačí najít to, co ti lidé chtějí (nevadí, že o tom třeba sami ani neví). Ano, je to produkt, ale také web, obsah. Jsou to i linky – zpětné odkazy.
  • Pak už jenom budovat ten produkt (službu), webové stránky, obsah a linky tak, aby to těm lidem sedělo.

O tom, jak na to, se dočtete v mnoha moudrých knihách. Jen v jedné vám však budou průvodkyní dvě super holky, co se nebojí nosit klobouky a co vám vše z linkbuidingu vysvětlí polopatě.

Je to právě naše kniha, náš ebook!

  • Učebnice linkbuildingu pro znalé i neznalé
  • Strategie, tipy, návody, konkrétní příklady
  • Teorie a praxe především
  • SEO, content, Online Marketing ETC.

Ještě jednou?
Je to LINKBUILDING POLOPATĚ!
A jak je to s tím kloboukem?
Ach ten marketing!
Kniha s kloboukem…